eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
و اکنون‌من‌تنهام‌در‌مسیری‌که‌باهم‌رفتیم...
مانده‌ام برای تو ؛ رفته‌ای برای دیگری :)
خلاصه ی همه ی بهانه ها این است : تو از یادم نمی روی..
با همچون تویی قصه ها توانم نوشت.
اگه‌ازت‌درباره‌من‌پرسیدن‌بگو : اون‌تنهاکسی‌بود‌که ‌با‌صداقت‌دوستم‌داشت و ‌من‌شکستمش!
‏اون‌دیالوگه‌که‌میگفت : "من‌هرروزهمین‌قدر‌خسته‌ام. فقط‌امروز‌حال‌ و‌ حوصله‌ی‌گول‌زدنِ‌خودم و بقیه‌رو‌ندارم." عمیقامیفهمم‌داره‌چی‌میگه ؛))
انسان ها شبیه هم زندگی نمی کنند، یکی زندگی می کند،یکی تحمل؛
مگه میشہ ماه رو دید و یادت نیوفتاد؟!
بقیه‌همسایه‌ها‌قصدندارن تو‌گپ عضوبشن؟