هرچقدرم واسه درست کردنِ همهچی از
جون و دل مایه بذاری، همهچی از همون
جایی که نباید خراب میشه.
انتظار داشتن همیشه باعثِ سقوطِ آدماست
انتظارِ عشق و احترام از آدما، انتظارِ درست
شدنِ اوضاع، انتظارِ درک شدن، .. هرکدوم
به نوبهیِ خودش نابودگره.
من گُمان میكردم
كه براى دلباخته كردنش
بايد لبخند بر لبانش بنشانم
وَلى هر بار كه مى خنديد ؛
اين من بودم که عاشقش میشُدم!:)