eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
و چه‌آسان‌می‌توان‌از‌یادها‌رفت.
من گُمان می‌كردم كه براى دلباخته كردنش بايد لبخند بر لبانش بنشانم وَلى هر بار كه مى خنديد ؛ اين من بودم که عاشقش میشُدم!:)
- تو بگو من چه گویم که دلت را ببرم؟ من که از شیوه عاشق شدنت بی خبرم :)!
هدایت شده از شـب آبی ‌
شب آبی همسایه می‌پذیره👥 برای همسایه شدن حتما این پیام‌رو فور کنید و لینک کانال‌تون رو توی ناشناس بفرستید. پاکش نکنید تا فهرست رو بدم. - آمار حتما 600+ باشه - حمایت دوطرفه باشه - وایب کانال هم‌خوانی داشته باشه - تعداد محدودیت نداره با تشکر شب‌آبی ☕️🌚
ازدست‌عزیزان‌چه‌بگویم‌گله‌ای‌نیست گرهم‌گله‌ای‌هست‌دگرحوصله‌ای‌نیست ؛).
یه‌جا‌نوشته‌شده‌بود : من متوجه شده ام که همه انسان های خوب و روبه‌راه به نظر می‌رسند اما زمانی که با آنها یک گفت و گوی عمیق و طولانی داشته باشی متوجه خواهی شد که این نسل غمگین ، مملو از مردمی است که با چهره های خندان برای زنده ماندن تلاش می‌کنند ؛)
اگه مرگم فرا رسید و یک دیگر را ندیدیم، فراموش نکن که من دیدار تو را بسیار آرزو کردم.
اینقدر روابط این زندگی بیهوده‌ست که آدمی که یه زمانی نزدیک‌ترین بود بهت یهو دورترین و غریبه‌ترین میشه و اونی که حتی فکرشم نمیکردی اینقد این دنیا میچرخه‌ که عزیزترین میشه برات، پس هیچی دائمی نیست متاسفانه ..
الان دلتنگتم اما دلت از شهرِ من دوره !!