eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
-بایدسربزنم‌به‌روحم ‌،‌ پیداش‌کنم‌این‌لَکه‌تاریکُ .
سیگار های بهمنش را دوست دارم! بویِ بدِ پیراهنش را دوست دارم؛ گفتند دیوانه شنیدی زن گرفته؟ دیوانه ام!حتی زنش را دوست دارم..
-پارگیِ‌رگ‌های‌مغزبر‌اثر‌افکارِ‌زیاد .
وقتی‌‌یکی‌ازمیپرسه‌کجا‌میرید؟ میخوام‌مثلِ‌ سیجل بگم : ‌میریم‌اونجا‌که‌دیگه‌بدی‌نباشه.
تو را من دیده ام با او بماند حال و احوالم؛ به هم می آمدید اما تو سهم قلب من بودی..
ازدور‌نما زیبام‌من ؛ ازدرون‌یه‌مخروبه . .‌
انقدر نداشتمت که یادم نمیاد داشتنت چجوری بود؛
مثل همان شهریاری که در شهر یاری نداشت؛
ولی آدم یه مرحله هایی تو زندگیش هست، که نمیدونه کجاست؟و اصلا چیکار میکنه؟! نمیدونه به چیزایی که میخواد میرسه یا نه؟ میخواد با کسی حرف بزنه ولی تنهایی رو ترجیح میده! آدم یه مرحله هایی تو زندگیش هست خودشو گم‌میکنه.. ولی بعد اون‌تنهایی یه تصمیمایی تو خلوت خودش میگیره؛ که شاید هیچوقت از قبل جرعتشو‌ نداشته! اره شاید خیلی سخت باشه ولی دقیقا همونجا یاد‌میگیری چطوری با قدرت از سختیا عبور کنی! یاد میگیری فقط خودت برای خودت میمونی و رفتن و موندن بقیه اونقدرا هم ارزشمند‌ نبوده! چون تو روزایی رو شب کردی و‌شبایی رو صبح کردی که‌اونا حتی‌کوچیک‌ترین درکی هم ازش نداشتن:)‌..
دلتنگی فقط بعد رفتن آدما نیست،یه وقتایی کنارته و دلت تنگ میشه،واسه اونی که قبلا بودو الان عوض شده..