eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای‌ خلسه‌میگن‌که : قلب‌پاکت‌تنها‌چیزیه‌که‌داری ؛ نزاراونم‌همش‌مال‌کسی‌باشه ! ‌خواستم‌بگم‌که : ‌آقای‌خلسه‌ما‌نمیخواستیم‌بزاریم ولی‌اتفاق‌افتاد . . جلوی‌اتفاقوکه‌نمیشه‌گرفت ؛ میشه؟!
ـ بیخیال سردی آغوش ها.. من تمام گریه هایم را شبی؛ لابه لای واژه ها خندیده ام !
یه جایی تعریف قشنگی از اشک خوندم که میگفت: "اشک تاوانی است که چشم ها باید بابت درست ندیدن بپردازند" خلاصه که حواستون باشه واسه کی دارین تاوان میدین.
در نگاهم اگر نیستی ، در خیالم سرشاری .
پناهت خواهم شد در تمام بی‌پناهی ها.
‏حق‌مااین‌نبودکه‌مدام‌به‌رفتن و چگونه‌رفتن ازجایی‌که‌متعلق‌به‌ماست‌فکر‌کنیم ؛).
دلم میخواد یه پلاکارد بگیرم دستم که روش نوشته باشه : «من با یک نخ نازک به این دنیا وصلم با من مدارا کنید. کوچیکترین موضوعات باعث میشه که ساعات ها بهش فکر کنم. من غرق غمم، احساس سختی و فشار بی حوصلگی و در عین حال تلاش میکنم این نخ نازک پارت نشه و شرایط رو هندل کنم»
-اونجایی‌که ‌آرتا‌ میگه : اونم‌قلبتو‌بشکونه‌میره‌ ، کسی‌که‌قدرتو‌بدونه‌نیست:)!
کسی که میفهمه شما ناراحتید و میذاره با اون حال روزتونو سپری کنید ، هیچکستون نیست ، هیچکس .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)
همه ی کتاب هایم را ریخته بودم جلویم تا با خواندنشان فکر تو از سرم بپرد، دیدی کتاب هایم هم تمام شد این فکر تو جایی غیر از سر پر درد ما ندارد.