یهجانوشتهشدهبود :
من متوجه شده ام که همه انسان های خوب و روبهراه به نظر میرسند
اما زمانی که با آنها یک گفت و گوی عمیق و طولانی داشته باشی
متوجه خواهی شد که این نسل غمگین ، مملو از مردمی است که با چهره های خندان برای زنده ماندن تلاش میکنند ؛)
اگه مرگم فرا رسید و یک دیگر را ندیدیم، فراموش نکن که من دیدار تو را بسیار آرزو کردم.
اینقدر روابط این زندگی بیهودهست که
آدمی که یه زمانی نزدیکترین بود بهت
یهو دورترین و غریبهترین میشه و اونی
که حتی فکرشم نمیکردی اینقد این دنیا
میچرخه که عزیزترین میشه برات، پس
هیچی دائمی نیست متاسفانه ..