گاهیتوبدترینشرایطتیکیمیادکهتومدتخیلیکوتاهیازکساییکهبیشترینمدتروباهاتبودنبهتنزدیکترمیشه...
چقد این دیالوگ موده :
هیچکس بابت رفتاری که با من کرد عذر خواهی نکرد ، فقط منو بخاطر واکنشم سرزنش کردن ..