eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
تو‌یه‌‌کلیپی‌ک‌میدیدم‌حرفِ‌قشنگی‌‌زد گفت : خلق نشدیم که خلق رو راضی کنیم ؛)
غم‌برسرغم‌ریخته‌ازاینجا‌که‌منم ؛)
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
یه‌دیوونه‌گفتنایی‌مثل‌بغلِ ! یه‌عزیزم.گفتنایی‌مثل‌فحش ! بستگی‌به‌آدمش‌داره 🤌🏻
خنده‌هم‌به‌حالش‌می‌گریست . .
همونجا که تویِ اوج خنده یهو دلت میگیره ، همونجا دیگه خوب نمیشی هیچوقت .
در گیر دو چشمت محو در بوی نگاهت.. ارام ببارد دیده های بی گناهم:))..
چقد این دیالوگ موده : هیچکس بابت رفتاری که با من کرد عذر خواهی نکرد ، فقط منو بخاطر واکنشم سرزنش کردن ..
بیصدا‌ جان‌ میداد ، در‌ هَیاهویِ‌ ذِهنش.