eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
تیرغم‌دنیا ، به‌دل‌مارود .
- دردفتر ِ یادداشت‌هایش‌نوشت : ‹ دیگرنه‌اشتیاقی‌دارم‌که‌بروز‌دهم ، نه‌توانی‌دارم‌که‌خودرامشتاق‌نشان‌دهم ‌. ! ›
یه‌دیالوگ‌توی‌یه‌سریال‌بود‌که‌ازدختره‌پرسید : چراانقدرمودت‌باهم‌سن و سالات‌فرق‌داره؟ اونم‌گفت : +چون‌چیزایی‌که‌برای‌اوناهیجان‌داره ، برای‌من‌دیگه‌بی‌معنیه ! میدونی‌من‌دیگه‌به‌نقطه‌ی‌اشباع‌رسیدم تواین‌مسائل و الان‌تنها‌چیزی‌که‌روحم‌باهاش‌آرومه ؛ یه‌خونه و خونوادس ، و فکرِرسیدن‌به‌اهدافی‌که‌هیچکس‌ازشون‌خبرنداره . .🌱'
منوازخودم‌بپرسید ، من‌برایِ‌همه‌یکی‌نیستم .
حضورت در قلبم مث نفس کشیدن است ارام بی صدا همیشگی!
هیچ میدانی که حالم بعد تو شبه چه بود؟! چو درختی که تبر وز جنس خویشش می‌کشد:)!
چه حالی داشتم با رفتنت؟ سربسته میگویم.. شبیه حال مردی شاهد اعدام فرزندش‌!!!
آندیا!
از‌لحاظ‌زیبایی؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)
چون با تموم وجود دوسش داشتم ، الان بند بند وجودم درد میکنه .
از تموم رسیدنا ما فقط دستمون به غمای دنیا رسید .!
اول‌بسنجیدد، بفهمید ، ببینید ، درک‌کنید بعد ؛ حرفتونو‌به‌زبون‌بیارین !