eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
منوازخودم‌بپرسید ، من‌برایِ‌همه‌یکی‌نیستم .
حضورت در قلبم مث نفس کشیدن است ارام بی صدا همیشگی!
هیچ میدانی که حالم بعد تو شبه چه بود؟! چو درختی که تبر وز جنس خویشش می‌کشد:)!
چه حالی داشتم با رفتنت؟ سربسته میگویم.. شبیه حال مردی شاهد اعدام فرزندش‌!!!
آندیا!
از‌لحاظ‌زیبایی؛
ازلحاظ‌زیبایی؛)
چون با تموم وجود دوسش داشتم ، الان بند بند وجودم درد میکنه .
از تموم رسیدنا ما فقط دستمون به غمای دنیا رسید .!
اول‌بسنجیدد، بفهمید ، ببینید ، درک‌کنید بعد ؛ حرفتونو‌به‌زبون‌بیارین !
واقعا به تصویر کشیدن یه موضوع خیلی بهتر از بیانشه آدما ب چیزای پیچیده خیلی بیشتر دقت میکنن تا چیزایی ک سادن.
ولی به قول شایع : "یه روز بدون اینکه به کسی بگم میرم" میرم یه جایی که بودنم کسی رو اذیت نکنه، کسی سرد رفتار نکنه، طعنه نزنه، تیکه نندازه.. میرم جایی که هیچکس نگاهاش اذیتم نکنه اون روز روزیه که میخوام تنها باشم، تنهای تنها.."
گاهی آدم میمونه بین بودن و نبودن به رفتن ک فکر میکنی اتفاقی میفته ک منصرف میشی و وقتی میخوای بموني رفتاری میبینی ک انگار باید بری . این بلاتکلیفی خودش کلی جهنمه ؛