خیلی وقتا دلمخواست وقتی حوصله نداشتی واز دنیا سیر میشدی
بگم من کنارت میمونم و همیشه حرفاتو میشنوم و میتونی رومحساب کنی
اما خب من هیچوقت جایی تو زندگیت نداشتم!
اگر گذاشتمت کنار مطمئن باش مقصر تو بودی چون من تا لحظهی آخر به آدما فرصت میدم ، رفتارمو بهتر میکنم ، اهمیت میدم و تلاش میکنم همه چیزو درست کنم!