اگر گذاشتمت کنار مطمئن باش مقصر تو بودی چون من تا لحظهی آخر به آدما فرصت میدم ، رفتارمو بهتر میکنم ، اهمیت میدم و تلاش میکنم همه چیزو درست کنم!
ابر، با تمام پیکر خود حرف می زند
باد، با خط بریلش بر گل ها …
ما با واژه سخن می گوییم
تا پنهان کنیم حرف را
در سایه ی لبخندمان!
یه سری شبام هست که فقط خودت میدونی چرا حالت بده. اون شب خودتی و خودت ، هیچکس جز خودت نمیدونه که چه مرگته. اونجاست که قلبتُ در میاری وشروع میکنی باهاش اشک ریختن!
هرچی بیشتر تلاش میکنم اوضاع رو بهتر کنم نمی دونم چرا همه چی برعکس میشه
شاید من راه اشتباهی رو برای درست کردن مشکلات انتخاب کردم :)