بهت قول میدم یکجایی دلت واسم تنگ بشه که جلو بقیه بغضت رو قورت بدی و با خودت بگی:
ولی اون اینکارو نمیکرد((:
هیچوقت آدمی که؛
حتی با فکر از دست دادنتم گریه کرده رو ول نکن:)
بهت قول میدم هیچکس نمیتونه تورو اندازه اون دوست داشته باشه.
یه سری شبام هست که فقط خودت میدونی چرا حالت بده. اون شب خودتی و خودت ، هیچکس جز خودت نمیدونه که چه مرگته. اونجاست که قلبتُ در میاری وشروع میکنی باهاش اشک ریختن!