eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
طاقت یعقوب ندارم بغلم کن!
عاشق شدن خیلی قشنگه ولی اشکایی که می‌ریزی همه قشنگیاشو میشوره میبره..
میگف:هیشکی دوستت نداره بت عادت کردن چن وقت نباشی این عادتو ترک میکنن.
«راز هستی همین است ؛ همه‌ی ما کمی دیوانه‌ایم.»
بیشتر از چیزی که با کلمات بیرون می‌آیند ؛ مقدار بی‌اندازه‌ای در درون جا می‌ماند.
آدم‌ها تهی از توانایی نیستند تهی از اراده‌اند.
آندیا!
از‌لحاظ‌زیبایی؛
از‌لحاظ‌زیبایی؛)
بی‌خود و بی‌جهت روز ها را به شب می‌رسانیم ؛
خوش به حال آینه اتاقت ؛))
شاید ما زنده اییم که غم تنها نباشه.
آدما گاهی قهر می‌کنن که بفهمن مهمن یا نه.