رویایِ من ،
اسبی بود که هیچ وقت به میدانِ مسابقه نرفت ،
اسبی جوان و دونده که به خیش بستند ؛
تا گرسنگی آدم هارا شخم بزند !
"رویایِ من جایِ خوبی به دنیا نیامده بود . .
حتی اگه بدترین ادم رویِ زمین هم باشی،بلخره یکی پیدا میشه که اون فرد خوبِ درونتو بیدار کنه.