و چه زیباست قلبی پیدا کنی که عاشقت باشد بی آنکه چیزی از تو بخواهد مگر حال خوبت را .
همه که قرار نیست تو آیندهت وجود داشته باشن. بعضی از آدما فقط تو زندگیت رهگذرن برای اینکه بهت درس زندگی بدن .
گر درد شوی، زهر شوی، پنجه به قلبم بکشی،
من باز تو را، باز تو را، باز تو را میخواهم .
دقیق بخام توصیفت کنم، تو همونی هستی که حالمو خوب میکنی، همونی که باهاش میتونم از ته دل بخندم، همونی که کنارش میشه خسته نشد،همونی که تو روزای سختم میتونم دلمو خوش کنم به بودنت؛ بغلت دوای دردامه، دستات گرما بخش زندگیمه، صدات تسکین دهندهی دردامه !
میخام بدونی اونقد بودنت قشنگه و حالِ دل منو خوب میکنه که من حاضرم هیشکی نباشه ولی تو باشی واسم .