eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دقیق بخام توصیفت کنم، تو همونی هستی که حالمو خوب‌ میکنی، همونی که باهاش میتونم از ته دل بخندم، همونی که کنارش میشه خسته نشد،همونی که تو روزای سختم میتونم دلمو خوش کنم به بودنت؛ بغ‍‌لت دوای دردامه، دستات گرما بخش زندگیمه، صدات تسکین دهنده‌ی دردامه ! میخام بدونی اونقد بودنت قشنگه و حالِ دل منو خوب میکنه که من حاضرم هیشکی نباشه ولی تو باشی واسم .
روزایِ سختمون تموم میشن، روابطِ تاکسیک تموم میشن، مشکلات و محدودیتامون تموم میشن اما درنهایت چیزی که بعدِ تموم شدنِ اینا دیگه ترمیم نمیشه روحِ ماست.
من؟ منی وجود ندارد همه ی من تویی!
چ گویم؟ با که گویم؟ از چه گویم؟ که این دیوانه را جز تو دوایی نیست!(:
من لابه لای تنهایی هام تورو جا دادم . . این ك یه نفر همه عمرشو تنها بوده ولی تنهاییش رو الان داره با تو تقسیم میکنه کم نیست . منی ك به تنهایی عادت کردم و باهاش خو گرفتم . اونقد تورو دوست داشتم ك . . بخاطرت حاضر شدم حصار دورمو بشکونم ؛ و تورو وارد خونه امنم بکنم . پس دیگه فکر نکن ارزشی نداری !
یروز میفهمی حتی همونی که بخاطرش از کلِ زندگیت میگذری، حاضر نیست از غرور مضحکش بخاطرت بگذره.
هر آدمی به یه نفر احتیاج داره که براش مثل بقیه نباشه، وگرنه دنیا پر از بقیه‌ ست.
لابه لای دروغاتون ی نگا ب چشمای طرف مقابلتون بکنین شاید پشیمون شدین؛
نمیزارم حتی بکنن نگات !
برای هر انسان ، کسی باید باشد که با دوست داشتن زیباترش کند. مثل آن پنجره چوبی که از شمعدانی‌ها جان تازه‌ای می‌گیرد ؛ )