کاش آدما همونقد که اولش جرئت میکنن
یکیو درگیر خودشون کنن همونقدر جرئت
داشته باشن وقتی از طرف مقابلشون زده
شدن حداقل تو بلاتکلیفی نذارنش ..
شب دوباره همانیم ؛
آزرده ، غمگین ، تنها و ترسیده از دنیا !
حتی اگر تمام روز ، در قوی ترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم.