کاش آدما همونقد که اولش جرئت میکنن
یکیو درگیر خودشون کنن همونقدر جرئت
داشته باشن وقتی از طرف مقابلشون زده
شدن حداقل تو بلاتکلیفی نذارنش ..
شب دوباره همانیم ؛
آزرده ، غمگین ، تنها و ترسیده از دنیا !
حتی اگر تمام روز ، در قوی ترین حالات ممکن یک انسان زیسته باشیم.
ولی بیاید قبل ازاینکه بارفتارا و حرفاتون طرفتونو ناراحت یا دلخور کنید ؛ خودتونو بزارید بجاش ، ببینید اگه یکی که خیلی واستون مهمه اون حرفا رو بهتون بگه شما چه حسی بهتون دست میده!دلخور میشید ازش؟ پس هیچوقت بدون درک طرف حرفتونو رک و راست بهش نگید ! شاید اون دلش شکست از حرفتون ؛ شاید دیگه نتونست مثل قبل شه ؛ شاید ازخودش بدش اومد .
چقدر خوبه که یک بار بیشتر زندگی نمیکنیم ، وگرنه کی دوباره حوصله این همه بد بختیو داشت .