- تو زبان کُردی به پرنده ای ك آشیانه شو گم کرده باشه میگن :
‹ لانه واز › چون اون پرندهِ خیلی آواره و بی نام و نشونه و حس
و حال غریبی داره ، ‹ لانه واز › ترینم : )!
بعضی اوقات آدم خودشم نمیدونه چشه.
دلش میخواد با یکی حرف بزنه راجب چیزی که نمیدونه چیه ولی کسی نیست.
اگرم باشه نمیدونه چیو کیو از کجا شروع کنه . . .
یه حالت مبهم.
ببین اینکه اون روزایی که واسم سخت گذشت و سخت ازشون عبور کردم کنارم نبودی دیگه مهم نیست اما مهمه که دیگه نخوام امروزی که حالم خوبه دیگه اثری ازت بیینم چون اونی میتونه کنارم باشه که لحظه به لحظهی دیروزمو فهمید و هیچ موقع تنهام نزاشت و خداروشکر اون نه تو بودی و نه هیچکس دیگه.اونی که اینطوری کنارم بود خودم بودم.خودم بودم که تونستم تموم اون لحظاتی که ولم کردیو تنهایی بگذرونمو به لطف نبودنت رشد و کنمو دوباره حال خوبو تجربه کنم من فقط از خودم ممنونم همین...