ببین اینکه اون روزایی که واسم سخت گذشت و سخت ازشون عبور کردم کنارم نبودی دیگه مهم نیست اما مهمه که دیگه نخوام امروزی که حالم خوبه دیگه اثری ازت بیینم چون اونی میتونه کنارم باشه که لحظه به لحظهی دیروزمو فهمید و هیچ موقع تنهام نزاشت و خداروشکر اون نه تو بودی و نه هیچکس دیگه.اونی که اینطوری کنارم بود خودم بودم.خودم بودم که تونستم تموم اون لحظاتی که ولم کردیو تنهایی بگذرونمو به لطف نبودنت رشد و کنمو دوباره حال خوبو تجربه کنم من فقط از خودم ممنونم همین...
معمولا این آدما نیستن که عوض میشن، بیشتر وقتا، چون برامون مهم میشن، بیشتر بهشون دقت میکنیم و کارایی که قبلا توی چشممون نبودن، حالا بیشتر به چشممون میان و فکر میکنیم طرف عوض شده...