شاید خیلی بهتر از من باشه ، خیلی زیباتر از من ، خیلی مهربونتر از من و خیلی پایهتر از من باشه!
ولی خب هیچ جای دنیا هیچکسی اندازهی من وقتی غم داری بغض نمیکنه ، مثل من نگران تایم غذات نمیشه ، کسی غصه نمیخوره که چرا کم میخوابی ، کسی وقتی دورش شلوغه شمارهی تورو نمیگیره ، کسی وقتی پیش رفیقاش هم هست با تو حرف نمیزنه ، کسی تو شلوغ ترین روزش مثل من به فکر تو نیست ، کسی مثل من نگرانت نمیشه ، نگاهت نمیکنه ، کسی مثل من بعد از یه روز خسته کننده وقتی باهات چت میکنه خستگیش یادش نمیره ، کسی مثل من حتی وقتی خوابش میاد بازهم باتو چت نمیکنه ، کسی قبل از خوابش مثل من اونقدر بهت فکر نمیکنه!
کسی تویِ غر غرو رو مثل من دوست نداره :)
همین احساسات هست که مارا آشنا و صمیمی دارد :)
که اگر فرو ریزد ، یا منحل شود ؛
همه برای هم غریبه ای بیش نیستیم :)
اون جایی که میدونی همه تلاشت رو کردی و
همه حرفهات رو زدی؛
حتی اگه تلاشت بینتیجه و
حرفهات نشنیده مونده باشه ،
توی اون نقطه ؛
شاید لبریز از غم باشی ولی آرومی.