eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی روزا هست که خیلی بیشتر از یه روز پیر میشیم !
گفتم : ببینمش مگر دردِ اشتیاق ساکت شود ، بدیدم و مشتاق تر شدم ؛)
الان‌اونجام‌که همام‌تبریزی میگه : تلخ است مذاقِ زندگانی بی تو .️
شاید خیلی بهتر از من باشه ، خیلی زیباتر از من ، خیلی مهربون‌تر از من و خیلی پایه‌تر از من باشه! ولی خب هیچ جای دنیا هیچکسی اندازه‌ی من وقتی غم داری بغض نمیکنه ، مثل من نگران تایم غذات نمیشه ، کسی غصه نمیخوره که چرا کم میخوابی ، کسی وقتی دورش شلوغه شماره‌ی تورو نمیگیره ، کسی وقتی پیش رفیقاش هم هست با تو حرف نمیزنه ، کسی تو شلوغ ترین روزش مثل من به فکر تو نیست ، کسی مثل من نگرانت نمیشه ، نگاهت نمیکنه ، کسی مثل من بعد از یه روز خسته کننده وقتی باهات چت میکنه خستگیش یادش نمیره ، کسی مثل من حتی وقتی خوابش میاد بازهم باتو چت نمیکنه ، کسی قبل از خوابش مثل من اونقدر بهت فکر نمیکنه! کسی تویِ غر غرو رو مثل من دوست نداره :)
گاهی برای رفتن تو، گریه می کنم هق هق، ترانه و نفس آهنگ می شود .
زیاد خوابیدن من، رابطه مستقیمی با میزان مشکلاتم و شدت غم‌هام داره .
دقیقا همونی شدی که گفتی نمیشی .
همین احساسات هست که مارا آشنا و صمیمی دارد :) که اگر فرو ریزد ، یا منحل شود ؛ همه برای هم غریبه ای بیش نیستیم :)
اون جایی که میدونی همه تلاشت رو کردی و همه حرف‌هات رو زدی؛ حتی اگه تلاشت بی‌نتیجه و حرف‌هات نشنیده مونده باشه ، توی اون نقطه ؛ شاید لبریز از غم باشی ولی آرومی.