نه آرامشت را به چشمی وابسته کن ،
نه دستت را به گرمای دستی دلخوش ،
چشم ها بسته میشوند و دست ها مشت میشوند و تو می مانی و یک دنیا تنهایی .
- فروغ فرخزاد
مشكل اينجاست كه فكر میكنيد هميشه گزينهی بهترى هم هستش ، براى همينه که قدر هيچكس و هيچى رو نمیدونيد .
اونقد دلتنگتم که توانایی اینو دارم دستمو فرو ببرم تو سینم قلبمو دربیارم بگم: آروم باش زبون نفهم آروم..️
کسایی که عاشقشون هستی شخصیت تورو ساختن و هنوز بخشی از وجودتن اگه دیگه خودت نباشی اون بخشیشون که هنوز توی وجودته از بین میره.
این یه حقیقته که هیچوقت نباید فراموشش کنی ؛
چیزی که اتفاق افتاده رو نمیشه تغییر داد اگه هی بهش فکر کنی و حسرتشو بخوری ، باعث میشه تو اون لحظه گیر کنی .