eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ما همینیم که بودیم شیرینِ من ، حالا تو همان بودی که میگفتی؟
عمیق ترین قسمت تنهایی آدما اونجاست که از خودشون به خودشون پناه میبرن .
"همه ما یکیو داریم که هنوز یواشکی چکش میکنیم،عکساشو میبینیم،بیست و چهارساعته بهش فکرمیکنیم ولی اگه راجبش حرف بزنیم یا حتی ببینیمش فقط وانمود میکنیم که بی تفاوتیم"
آندیا!
اونجا که نیشابوری میگه: به ذکر من خط نسیان کشیده‌ای اما به فکر غیر ز دستت قلم نمی‌افتد
اونجا که شهریار میگه: « من هزار بار قصد رفتن میکنم تا بفهمی تا چه حد من بی تو ام »
هرچقدرم پایِ امید و انگیزه و تظاهر وسط باشه، بالاخره یه‌روزی، یه‌جایی آدم با ساده ترین تلنگرا سدِمقاومتش می‌شکنه.
ی فور میزنید ازین آمار درایم؟
هدایت شده از آندیا!
کسی که میفهمه شما ناراحتید و میذاره با اون حال روزتونو سپری کنید ، هیچکسیتون نیست ، هیچکس .
و درد ب مویرگ هایمان رسید اما همچنان لبخند میزنیم :)
خیالِ دیدنت چه دلپذیر بود ؛ نیامدی ، دیر شد .
یه وقتایی تصمیم میگیری عوض شی، نشون میدی که به آینده امیدواری، آهنگ شاد پلی میکنی و شیطنت میکنی، یه مدت هم ادامه میدی و بعدش به اندازه تمام مدتی که خودتو نگه داشتی و تظاهر کردی، گریه میکنی .