وقتی دور و برت خلوت شد، دلتنگِ من نشو. وقتی سرت خلوت شد، یاد من نیفت. وقتی همه ترکت کردن، نیا سراغ من. وقتی تو روزای بدم کنارم نبودی، توو روزای بدت هم منو یادت نیار. وقتی دلتو شکوندن، یاد من نیفت. منو وقتی هیچکسو نداری، دوست نداشته باش. به من وقتی دورت خلوته، پیام نده، زنگ نزن، حالمو نپرس. لطفا همونطور که وقتی دورت شلوغ میشه، منو یادت میره، وقتیام که دورت خلوت میشه، یاد من نیفت.من توجه و دوست داشتنی که از روی تنهایی باشه رو نمیخوام؛"
بعضیا خیلی حیفن واسه دور بودن
واسه مجازی بودن
کاش میشد از تو صفحه ی مجازی کشیدشون بیرون گفت واقعا تو جایِ خیلی از آدمای واقعی زندگیم می ارزی.
اگ کسی ب خاطر تو باتموم خستگیش تاجایی ک میتونه شب پا ب پات بیدارمیمونه ،
تو حق نداری ب خاطر هرچیزی تنهاش بذاری و الافش کنی !
تاکید میکنم حق نداری . . . !
یه چیزاییو رو همیشه نمیشه گفت؛
نمیشه گفت:"دلم تنگ شده، باهام حرف می زنی؟"
نمیشه گفت:"غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟"
نمیشه گفت:"دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی"باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه!
وقتی میبینم طرف به اندازهی من به بقیهام توجه میکنه و اهمیت میده، تمام ذوقمو به صورت غیر ارادی از دست میدم .