eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
تو زبان کوردی یه واژه هست به اسم (هایش) اینو وقتی به کار میبرن که دیگه از زندگی بریدن و غمشون‌ یه جایی رسیده که با گریه هم اروم نمیگیرن و فقط یه کلمه میگن 'هایش' !
به یکدیگر نگاه کردند ؛ غرور اجازه نمیداد نزدیک شوند ، پس از هم دور شدند . و این شروعِ تمام شدنِ صمیمیتشان بود .
دوست داشتن به حرف نیست به رفتاره؛ یه آدم تا صبح میتونه قربون صدقت بره بگه نباشی میمیرم ولی باید دید که وقتی دوساعت نبودی نگرانت میشه یا نه؛ باید دید که وقتی ناراحتی به حال بدت اهمیت میده یا نه؛ باید دید چیکار میکنه واسه خوشحال کردنت واسه یذره لبخند رو لبت؛ خودتونو گول نزنید؛ دوست داشتن خیلی قشنگه ولی اگه فقط به حرف نباشه.
‏1 دقیقه کافیه یه چیزی منو بهم بریزه ‏24 ساعت طول میکشه تا برگردم به حالت اولیه
من؟ اسطوره‌‌‌‌‌‌‌ی‌انجام‌حماقت‌های‌پی‌در‌پی !
اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی دلتنگی بخشی از رفتنه...
نذر کردم که اگر سهم من از عشق شدی ، دو سه رکعت غزل شاد بخوانم هر روز !
به مآه می‌مانی ، در تنهایی شب‌های مَن !(:
نوشته بود و اما نیمه شبی من خواهم رفت از دنیایی که مال من نیست، از زمینی که مرا بیهوده بدان بسته اند.