اگ کسی ب خاطر تو باتموم خستگیش تاجایی ک میتونه شب پا ب پات بیدارمیمونه ،
تو حق نداری ب خاطر هرچیزی تنهاش بذاری و الافش کنی !
تاکید میکنم حق نداری . . . !
یه چیزاییو رو همیشه نمیشه گفت؛
نمیشه گفت:"دلم تنگ شده، باهام حرف می زنی؟"
نمیشه گفت:"غمگینم، ناامیدم، آرومم می کنی؟"
نمیشه گفت:"دلت تنگ میشه؟ بغلم می کنی؟ نیاز دارم بهم توجه کنی"باور کن تکرار یه چیزایی باعث تخریب آدم میشه، یه چیزایی گفتی نیست! واجبه، لازمه، باید طرفت خودش بفهمه!
وقتی میبینم طرف به اندازهی من به بقیهام توجه میکنه و اهمیت میده، تمام ذوقمو به صورت غیر ارادی از دست میدم .
آندیا!
وقتی میبینم طرف به اندازهی من به بقیهام توجه میکنه و اهمیت میده، تمام ذوقمو به صورت غیر ارادی از د
وقتی میبینم بههمون اندازه که با من صمیمیه با بقیه ام صمیمیه ؛
تمامذوقمو به صورت غیر ارادی از دست میدم و حتی ناراحتم میشم ؛)