eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
همه میرن پس نشو وابسته !
وقتی میبینم طرف به اندازه‌ی من به بقیه‌ام توجه میکنه و اهمیت میده، تمام ذوقمو به صورت غیر ارادی از دست میدم .
آندیا!
وقتی میبینم طرف به اندازه‌ی من به بقیه‌ام توجه میکنه و اهمیت میده، تمام ذوقمو به صورت غیر ارادی از د
وقتی میبینم به‌همون اندازه که با من صمیمیه با بقیه ام صمیمیه ؛ تمام‌‌ذوقمو به صورت غیر ارادی از دست میدم و حتی ناراحتم میشم ؛)
فرار کردن از فکر نکردن خودش ی نوع فکر کردنه.
من بمیرم هم نمیگویم بمان ، اما بمان .
خوب فهمیدم که باید بروم؛ اما هنوز نمیدانستم چه وقت؟ چگونه؟ کجا؟ - شارلوت‌برونته
حرمت‌ها که شکسته شد مسیح هم که باشی نمی‌توانی دل شکسته رو احیا کنی ؛ آنچه در دستت بود امانتی پنهان بود که حراج شد ، آنچه نباید بگویی گفته شد ، فاجعه را یک عذرخواهی درست نمی‌کند. حرف ، حرف ویران کردن دل است. نه دیواری که خراب کنی و از نو بسازی؛ دلی که ویران کردی قصری بود که خود ساکن آن بودی . راستی حالا که خود را بی‌خانه کردی با آوارکیت چه می‌کنی؟! شاید به خرابه‌های جامانده از دیگران پناه می‌بری‌ . . .
همیشه کسانی هستند که در نهایتِ دلتنگی نمیتوانیم در آغوششان بگیریم ، بدترین اتفاق شاید همین باشد.
من کافمو تنهایی رفتم ‏بیرونمو تنهایی رفتم ‏گریه هامو تنهایی کردم ‏تنهایی خندیدم، تنهایی ذوق کردم ‏پس خیلی طبیعیه که دیگه موندن یا رفتن کسی خیلی فرقی نداره! بودناتون باعث خوشحالی، نبودن اتون هم آرزوی خوشبختی .
‏ببین حالِ بدتو،بی اخلاقیاتو،بی حوصلگیاتو،درداتو کی تحمل میکنه ‏همون آدم واقعیه زندگیته ‏وگرنه موقع خوشیات که دشمنتم میشه رفیقت .