قدر اونایی رو که بخاطرتون صبر میکنن رو بدونین. اونایی که برای دیدنتون، برای حرف زدن باهاتون و برای داشتنتون، تلاش میکنن و دست و پا میزنن. باور کنید خیلی کم پیش میاد کسی شمارو با همه نقصهاتون بپذیره و دوست داشته باشه، کم پیش میاد کسی نبودن شمارو به بودن یکی دیگه ترجیح بده، کم پیش میاد کسی اونقدر دوستون داشته باشه که هر لحظه زندگیش نگرانتون باشه و شمارو با هیچکس عوض نکنه.
من هیچ جا تو زندگیم پشیمون نشدم به جز اونجاهایی که تهش به طرف گفتم:"حیف وقتی که واسه تو گذاشتم."
اون لحظه دقیقاً پشیمون بودم میدونی چرا؟!
چون میتونستم بشینم کتاب بخونم بستنی بخورم واسه خودم قهوه درست کنم فصل جدید سریالمو ببینم ولی وقتمو دو دستی دادم به طرف گفتم بیا عزیزم مال تو، خرابش کن .
بعدِ تو ؟
بعدِ تو همه چیز بویِ دلتنگی میده
صبحا که از خواب بیدار میشم و پیامتو
رو گوشیم نمیبینم دلم برات تنگ میشه
شبا موقع خواب وقتی میبینم نیستی از اتفاقاتِ
روز برات بگم دلم برات تنگ میشه
با هر آهنگ قشنگی که میشنوم و نمیتونم
برات بفرستم دلم برات تنگ میشه
من هر وقت که نیاز پیدا کنم با کسی حرف بزنم
دلم برات تنگ میشه
هوا که ابری میشه دلم برات تنگ میشه
وقتی یه اتفاقی میوفته و میبینم نیستی که
دربارهش باهات حرف بزنم دلم برات تنگ میشه
ببین من به جایی رسیدم که حتی وقتی دارم
رو پل عابر راه میرم هم دلم برات تنگ میشه:))
آندیا!
اونجا که شهریار میگه: « من هزار بار قصد رفتن میکنم تا بفهمی تا چه حد من بی تو ام »
اونجا که ابراهیم پور میگه:
بگو آیا برای کشف یک لبخند می میرند؟ چگونه دوستت دارند آدم های بعد ازمن؟ چگونه گریه ی دیروز را از یاد خواهی برد؟ به آغوش که عادت می کنی فردای بعد از من؟
آدما مسخره شما نیستن که هروقت خواستید بهشون ابراز علاقه کنید،هروقت خواستید پسشون بزنید. احساس دارن، شخصیت دارن، غرور دارن. اینکه میجنگن برای نگه داشتنتون نشونه خوب بودن تو نیست. نشونه ارزشیِ که اون آدم برات میزاره، اهمیتیِ که اون آدم بهت میده. یروزی به خودت میای میبینی هیچکس مثل اون دوست نداره. هیچکس اندازه اون نگرانت نیست. آدما اسباب بازی نیستن.همین.
دل کندن تا وقتی سخته که خودت نخوای، تصمیم که بگیری طوری دل میکنی که انگار هیچوقت هیچ دلبستگیای نبوده