eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی خدا وکیلی با یه جون تا این مرحله از زندگی رو خیلی خوب اومدیما !
کسایی که عاشقشون هستی شخصیت تورو ساختن و هنوز بخشی از وجودتن اگه دیگه خودت نباشی اون بخشیشون که هنوز توی وجودته از بین میره.
این یه حقیقته که هیچوقت نباید فراموشش کنی ؛ چیزی که اتفاق افتاده رو نمیشه تغییر داد اگه هی بهش فکر کنی و حسرتشو بخوری ، باعث میشه تو اون لحظه گیر کنی .
یک روزی که خوشحال تر بودم ، می‌آیم و مینویسم که این نیز بگذرد ..
من اگر میدانستم دنیا اینقدر شلوغ است ، نمی آمدم ! صبر میکردم بعدها ، آخر اینهمه راه آمدم دلم میخواست ، تنها تو را ببینم . . دلم میخواست تو را تنها ببینم ! - عباس معروفی ؛
«آدمها می‌خواهند آهنگ‌ها را با کلماتی که می‌ترسند به زبان بیاورند، بشنوند.»
حالش همیشه بهاری بود ، یک لحظه آفتابی بود یک لحظه بارونی یهو طوفان میشد همه چیو میزد به هم چند ثانیه بعدش جوری آروم بود که هیشکی نمی‌فهمید چی تو دلش میگذره .
ظاهرا نزدیک ، اما باطنن را ،‌ بیخیال . .
‌‌‌امید‌ رهایی‌ نیست ، وقتی‌ همه‌ دیواریم.
فکر میکنم دلیل ترس من از شاد بودن اینه که هربار من خیلی خوشحال میشم ؛ بعدش یه اتفاق بد میوفته ؛)