کسایی که عاشقشون هستی شخصیت تورو ساختن و هنوز بخشی از وجودتن اگه دیگه خودت نباشی اون بخشیشون که هنوز توی وجودته از بین میره.
این یه حقیقته که هیچوقت نباید فراموشش کنی ؛
چیزی که اتفاق افتاده رو نمیشه تغییر داد اگه هی بهش فکر کنی و حسرتشو بخوری ، باعث میشه تو اون لحظه گیر کنی .
من اگر میدانستم دنیا اینقدر شلوغ است ،
نمی آمدم !
صبر میکردم بعدها ،
آخر اینهمه راه آمدم دلم میخواست ،
تنها تو را ببینم . .
دلم میخواست تو را تنها ببینم !
- عباس معروفی ؛
حالش همیشه بهاری بود ،
یک لحظه آفتابی بود یک لحظه بارونی یهو طوفان میشد همه چیو میزد به هم چند ثانیه بعدش جوری آروم بود که هیشکی نمیفهمید چی تو دلش میگذره .
فکر میکنم دلیل ترس من از شاد بودن اینه که هربار من خیلی خوشحال میشم ؛
بعدش یه اتفاق بد میوفته ؛)