آندیا!
غمگینترین تعریف وفاداری فقط اونجا که سعدی میگه: زخم تبرت مانده ولی جای شکایت شادم که نگه داشتهام
دقیقا همونجایی که جودی ابوت میگه ؛
شاد بودن سخته ولی تو قوی تر از این حرفایی .
یه فکت زیبایی وجود داره که . .
شما آدم خوب ِ داستان نیستید چون
زخمی که خوردید رو یادتونه ؛
ولی ضربه هایی که زدید رو یادتون رفته .
سادگی مارا...
در پرونده زرنگی خودشان ثبت کردند!
ولی افسوس که به چرخش زمین فکر نکردند.
برایم یک خط بنویس ؛
تا بدانم کجا هستی ، تا اگر سالها بعد چهرهات را در ذهنم مجسم کردم ، بتوانم جزئیات بیشتری تصور کنم.