سادگی مارا...
در پرونده زرنگی خودشان ثبت کردند!
ولی افسوس که به چرخش زمین فکر نکردند.
برایم یک خط بنویس ؛
تا بدانم کجا هستی ، تا اگر سالها بعد چهرهات را در ذهنم مجسم کردم ، بتوانم جزئیات بیشتری تصور کنم.
ﻣﻦ ﺻﺒﺢ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺎ ﻣﯽ ﺷﻢ ﺩﻟﻢ می ﺧﻮﺍﺩ ﻛﺴﯽ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻪ، ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﻣﯽ ﺭﻡ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﻛﺴﯽ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺗﺎ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ؛ ﺩﻝ ﻛﺴﯽ ﺗﻨﮓ ﻧﺸﻪ ﻭﺍﺳﻢ، ﻛﺴﯽ ﻣﻨﻮ ﻧﺨﻮﺍﺩ ﻣﯽﺧﻮﺍﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﻢ :)
تا میای و خودتو جمع کنی و به خودت بیای یسری اتفاقات از آسمون واست نازل میشن تا همون لحظه به هر نحو و شکل ممکنی روز و حالتو خراب کنن؛
از لحاظ روحی به یک بغل بزرگ احتیاج دارم؛ به شنیده شدن صدای محکم و مطمئنی که بی انتظار و بدون منت بهم بگه درست میشه، درستش میکنیم، نترس، اضطراب نداشته باش، همه چی خوب میشه، من کنارتم، مواظبتم، حواسم بهت هست، کمکت میکنم، هواتو دارم. خوب میشی .