میدونی چیه؟
دلم گرفته اندازه تموم روزایی که زندگی کردم دلم گرفته،حالم بده،خستم،نمیدونم چجوری باید ادامه بدم دیگه
اینارو میبینی آقای رنگو؟ بعضیاشون قلبتو میشکنن، بعضیاشونم روی قلبی که خودشون نشکوندن چسب زخم میزنن.
خیالپردازی تا یه جایی لذتبخشه ،
ولی زیادهروی باعث میشه به جایی برسی
که ترجیح میدی تو ذهنت زندگی کنی
تا دنیای واقعی . .
سقوط از اینجا شروع میشه . .
همیشه تو همه مراحل زندگیتون از خودتون راضی باشین مثلا من همیشه دارم از خودم تشکر میکنم که تا اینجا دووم آوردم!