آندیا!
اونجا که فیض کاشانی میگه : جان بوصالت دهم گر تو بخوانی مرا
اونجا که حسین پناهی میگه:
یک روز من سکوت خواهم کرد ، و تو آن روز برای اولین بار مفهوم "دیر شدن" را خواهی فهمید . .
به قول چارلی چاپلین:
همیشه آنچه که درباره من میدانی باور کن
نه آنچه که پشت سر من شنیدهای
من همانم که دیدهای نه آنکه شنیدهای.
داشتم به این فکر میکردم که اگه یه روزی ازین دنیا رفتم؛
اصلا کسی هست که مدت ها بهم فکر کنه و یادش نره منو
اصلا کسی هست که موزیک مورد علاقمو بدونه
اصلا کسی هست بدونه که من با چه چیزایی دست و پنجه نرم کردم و چقد غصه خوردم؟
و جوابم به تمام سوال ها 'نه' بوده
با این همه ، هرجا که هستی ، هرجا که بودی ، عزیزِ مدتهای طولانیام ، از یاد نبر که همهچیز در دوران ما حقیقت داشت . غم ، خون و دوست داشتنت .