eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
اونجا که فیض کاشانی میگه : جان بوصالت دهم گر تو بخوانی مرا
اونجا که حسین پناهی میگه: یک روز من سکوت خواهم کرد ، و تو آن روز برای اولین بار مفهوم "دیر شدن" را خواهی فهمید . .
به قول چارلی چاپلین: همیشه آنچه که درباره من می‌دانی باور کن نه آنچه که پشت سر من شنیده‌ای من همانم که دیده‌ای نه آنکه شنیده‌ای.
در طالع من نیست که نزدیک تو باشم میگویمت از دور دعا گر برسانند! - سعدی.
- ازم میپرسن خوبی؟ میگم توپ ، هیشکیم نمی‌فهمه توپم سوراخه و افتاده گوشه حیاط .
در پسِ آن خداحافظیِ معمولی جداییِ ابدی نهفته بود.
دلیل این حجم از اشک و غم رو نمی‌فهمم.
داشتم به این فکر میکردم که اگه یه روزی ازین دنیا رفتم؛ اصلا کسی هست که مدت ها بهم فکر کنه و یادش نره منو اصلا کسی هست که موزیک مورد علاقمو بدونه اصلا کسی هست بدونه که من با چه چیزایی دست و پنجه نرم کردم و چقد غصه خوردم؟ و جوابم به تمام سوال ها 'نه' بوده
هدایت شده از تقدیمی های آندیا
و‌پایان‌تقدیمی‌ها؛
با این‌ همه ، هرجا که هستی ، هرجا که بودی ، عزیزِ مدت‌های طولانی‌ام ، از یاد نبر که همه‌چیز در دوران ما حقیقت داشت . غم ، خون و دوست داشتنت .
آدم خوبه‌ی داستانم نبودم ، چون حالم خوب نبود .
تو قشنگتر از این حرفا بودی اینی که شدی ب تو نمیاد:))