آندیا!
دقیقا همونجایی که جودی ابوت میگه ؛ شاد بودن سخته ولی تو قوی تر از این حرفایی .
اونجا که فیض کاشانی میگه :
جان بوصالت دهم گر تو بخوانی مرا
شما بعد کات بد طرفو میگید ولی حمید سلیمی گفته :
" اما شکوفه نداد و فهمیدم
من خاک مناسبی برای او نیستم . . "
- بله دیگه ازین حرفا . . ؛)
به خواستت رسیدی؟
تبدیل کردن یه دختر پر انرژی به یه عروسک بی احساس.
ولی مهم نیست،
چون الان این عروسک بی احساس خیلی کار ها رو میتونه انجام بده که قبلا از عهدهاش بر نمیومد.
پس ازت ممنونام،
که بهم بی رحمیه زندگی رو نشون دادی!
دلتنگی خیلی سخته
مخصوصا دلتنگی برای چهره ای ک ندیدی
برای صدایی ک نشنیدی
برای آغوشی ک حس نکردی .