eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‌من اندازه‌ی سالیوان بغل داشتم واسه تو و غم‌هات ، اندازه‌ی فیل گوش داشتم واسه شنیدن‌ تو و حرف‌هات . . نمیگم زیاد بود ، ولی انقدر ناکافی بود !
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
در طالع من نیست که نزدیک تو باشم میگویمت از دور دعا گر برسانند! - سعدی.
اگه روزی خواستی گریه کنی من رو صدا بزن، قول نمیدم بتونم بخندونمت، ولی میتونم با تو گریه کنم. اگه روزی خواستی فرار کنی از اینکه من رو صدا بزنی اصلا درنگ نکن، قول نمیدم ازت بخوام که بمونی ولی میتونم باهات فرار کنم. اگه روزی نمیخواستی با کسی حرف بزنی من رو صدا بزن تا با هم سکوت کنیم، ولی اگه روزی من رو صدا زدی و من جوابی ندادم، به سمتم بیا. چون قطعاً تو اون زمان من به تو نیاز دارم؛
در وصفِ حضور بعضی از آدم‌ها میشه مثل احمد شاملو گفت: زندگی ترکم کرده بود؛ زندگی آوردی !
گاهی خراب‌کردن پل‌های پشت سرت چیز زیاد بدی هم نیست چون باعث میشه نتونی به جایی برگردی که از همون اول هم نباید قدم میزاشتی!
‏خیلی وقته خودمو به کسی توضیح نمیدم، توضیح دادن خودت به دیگران باعث سوتفاهم میشه یعنی اینجوری بهتون بگم که هر وقت لازم شد خودم رو به دیگران توضیح بدم به جای توضیح دادن اون ادم رو حذف کردم چون اون ادم اگر شعور داشت نیاز به توضیح پیدا نمیکرد.
هیچوقت برای کسی همیشه نباشین همیشه بودن باعث میشه بودنتون هیچوقت به چشم نیاد .
در تیره شبِ هجرِ تو، جانم به لب آمد وقت است که همچون مهِ تابان به درآیی - حافظ