eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
منو هیشکی نمی‌فهمه جز تو یه نفر!
دلو بردار هرجایی ببر ؛ نگهش دار پیش خودت؛))
آندیا!
دلو بردار هرجایی ببر ؛ نگهش دار پیش خودت؛))
میدونی من فقط دلم میخواد خودتو..
آندیا!
دلم‌ خوشه به بودنتو ؛)
نبینم هیچکسیو دورت :)♡
رهایم کرد؛اما دلیلی برای رفتن نداشت.
آدمیزاد برای بخشیدن آدم هایی که دوسشون داره چه دروغ هایی که به خودش نمیگه !
"وقتی روزای سخت زندگیتو تنها میگذرونی، دیگه برات مهم نیست کی میمونه و کی میره"
میگن هرچی خدا صلاح بخواد واسه بنده هاش همون میشه، قربون اون عظمت و بزرگیت بشم من وجدانن بذار این یه دفعه خودم صلاحمو تعیین کنم، نوکرتم من
یه وقتی به خودمون میایم که دیگه هیچی ازمون نمونده؛ نه جسمی برای ادامه، نه قولی برای عمل، نه همدمی برای مرهم بودن، نه اعتباری برای ساختن.
سگی خریده بودم . . . هربار که مرا میدید دم تکان میداد و بازیگوشی میکرد :) دم تکان دادنش نشانه ی صمیمیت بود. ازین بابت خوشحال بودم و دوسش داشتم اما ، ذوقم زمانی ریخت که فهمیدم آن دُم را برای همه تکان میدهد . .