میگن هرچی خدا صلاح بخواد واسه بنده هاش همون میشه، قربون اون عظمت و بزرگیت بشم من وجدانن بذار این یه دفعه خودم صلاحمو تعیین کنم، نوکرتم من
یه وقتی به خودمون میایم که دیگه هیچی ازمون نمونده؛ نه جسمی برای ادامه، نه قولی برای عمل، نه همدمی برای مرهم بودن، نه اعتباری برای ساختن.
سگی خریده بودم . . .
هربار که مرا میدید دم تکان میداد و بازیگوشی میکرد :)
دم تکان دادنش نشانه ی صمیمیت بود.
ازین بابت خوشحال بودم و دوسش داشتم
اما ، ذوقم زمانی ریخت که فهمیدم آن دُم را
برای همه تکان میدهد . .