زندگی چنین است که . . .
تلخ ترین خاطرات را . . .
در شیرین ترین تجربه ها بدست می آوریم و مهمترین درس هارا . . .
در تلخ ترین تجربه ها . . .
و شیرین ترین خاطرات را
با اشتباه ترین افراد کسب میکنیم:)
از من رمیده ای و من ساده دل هنوز بی مهری و جفای تو باور نمیکنم دل را چنان به مهر تو بستم که بعد از این دیگر هوای دلبر دیگر نمیکنم
باید در خودت، یک گوشه ای از وجودت، آدمی ساخته باشی که در روزهای سخت، نیازی به پناه بردن به هیچ کجا و هیچکس نداشته باشد . .
-غسانکنفانی
کاش آدم اگه قراره ضربه بخوره،
بخوره اما هیچوقت نفهمه از کی خورده، بعضی وقتا اینکه میفهمیم آدمی که هیچوقت انتظارشو نداشتیم بهمون ضربه زده بیشتر داغونمون میکنه.