کاش آدم اگه قراره ضربه بخوره،
بخوره اما هیچوقت نفهمه از کی خورده، بعضی وقتا اینکه میفهمیم آدمی که هیچوقت انتظارشو نداشتیم بهمون ضربه زده بیشتر داغونمون میکنه.
- شدم یک موجود استخوانی با یک پیراهن مشکی که وسط یک خیابان شلوغ منتظر است بیاید با خود ببردش !
دلم میخواد بهش تکست بدم بگم :
“شاید فکر کنی من فراموشت کردم و الان دورم رو پر کردم از آدمهای مختلف اما؛ من یک شب رو هم بدون فکر کردن بهت نخوابیدم، توی همهی آدمهایی که بهم نزدیک میشن دنبال تو میگردم، هر روز صبح با درد توی سینم بیدار میشم، شاید چیزی رو نشون ندم شاید هیچکس نفهمه چه دردی رو دارم تحمل میکنم، ولی اینو بدون توی خلوت خودم درحالِ نابود شدنم.
آندیا!
نزار قبانی خیلی قشنگ میگه : خودت باش حتی اگر نظر کسی را جلب نکردی همین کافی است که از خودت راضی باشی
- حسین پناهی در وصف ِفراغ ِاونی که باید باشه اما نیست ، میگه :
‹ بی تو ؛
نه بوی خاک نجاتم داد ،
نه شمارش ستارهها تسکینم ،
چرا صدایم کردی ؟
چرا . . :)؟! ›