فقط اون آدمی که میدونه وقتی بد اخلاقی و حوصله نداری، باید باهات مهربون تر باشه و بیشتر درکت کنه>>>
اونی که بهش نزدیک میشی باید خیلی ارزششو داشته باشه، چون ادما هرچی به یکی نزدیکتر شن از بقیه دورتر میشن ، ممکنه به خاطر اون یهنفر خیلی موقعیت هارو از دست بدن .
رابطهی سالم قرار نیست از آسمون یهو بیوفته تو زندگیمون؛ رابطهی خوب رو باید ساخت و تلاش کرد برای پیشرفتش.
دقیقا حسرت رو میشه اونجا حس کرد که ابتهاج گفته :
- آه اگر آرزو به باد رود . . : )!
فردا و دیروز باهم دست به یکی کرده
دیروز با خاطراتش مرا فریب داد، فردا با وعده هایش مرا خواب کرد. وقتی چشم گشودم امروز گذشته بود.
-آلبر کامو