eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
درحال از دست دادن علاقه‌هام نسبت به همه چیز هستم !
من ناراحتیامو به هرکسی نمیگم اگه بهت گفتم یعنی مراقبم باش(:
آدمارو آدما پیر میکنن نه گذرِ زمان ..
در حسرت دیدار تو آواره ترینم، گرچه تا منزل تو فاصله ای نیست.
نباید یادت بره که من جای همه‌ی اونایی که دوسِت نداشتن دوسِت داشتم.
اما چنان دیوانه‌ام که با غمت سر می‌کنم '!
هیچوقت نفهمیدم که چاره ی دلتنگی برای آدمی که نباید باهاش حرف بزنی چیه؟!
اگه فهمیدی ناراحتم و گذاشتی ناراحت بمونم دیگه فرقی با بقیه آدما نداری.
یکی نوشته بود؛ بعدِ چند سال دیدمش، بهم گفت؛ چقد خانوم شدی :) گفتم؛ دیگ کسی نبود واسش بچه بازی در بیارم :)
به نظرم غمگین‌ترین مکالمه‌ی آدم اونیه که؛ آخر شب توی خلوت خودت با خودت دعوا میکنی، خودتو سرزنش میکنی چون به آدمای بی‌لیاقت اهمیت دادی، از خودت بدت میاد چون سر بعضی از آدما اشک ریختی، در آخرم خودت اشکاتو پاک میکنی و میگی کمتر غصه بخور همه چی درست میشه.
از لحاظ روحی به ی چی نیاز دارما ولی نمیدونم چی.