یکی نوشته بود؛
بعدِ چند سال دیدمش، بهم گفت؛ چقد خانوم شدی :)
گفتم؛ دیگ کسی نبود واسش بچه بازی در بیارم :)
به نظرم غمگینترین مکالمهی آدم اونیه که؛ آخر شب توی خلوت خودت با خودت دعوا میکنی، خودتو سرزنش میکنی چون به آدمای بیلیاقت اهمیت دادی، از خودت بدت میاد چون سر بعضی از آدما اشک ریختی، در آخرم خودت اشکاتو پاک میکنی و میگی کمتر غصه بخور همه چی درست میشه.