eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه میتونستی قلبمو ببینی قطعا اشک میریختی که چطور بین اون همه شکستگی من هنوز سعی میکنم دوست داشتن' تورو زنده نگهه دارم.
زمان در استحالهِ غم پیر میشود.
آندیا!
- وقتی اخوان ثالث می‌گفته : او رفت و صبر رفت و تحمل تمام شد ، از هم گسست سلسله‌ی اختیار ِ ما . .
- فروغ فرخزاد در وصف من اینجا میگه : ‹‍ گاهی اوقات دلم می‌خواهد در تاریکی گم بشوم از خودم می‌گریزم ، از خودم ك همیشه مایه‌ی آزار خودم بوده‌ام از خودم ك نمی‌دانم چه می‌کنم چه می‌خواهم و چقدر منه ، چقدر من :)!›
<‌ هر که آمد اندکی ما را پریشان کرد و رفت >
آندیا!
تو خواب؛؛؛
اینو یه *فور* میزنید؟
قهوه داره بهمون میگه هرچیزی ک تلخ باشه بیدارت میکنه.
اگ فهمیدی یکی دوست داره لطفا ترکش نکن
به غم مباش که ما را هنوز بر یادی .
و دیگر کسی نبود که او در آغوشش بگیرد، کسی نبود که همدمش باشد، آرامش کند، آری؛تنها شده بود .. تنهایِ تنها:)
و در نهایت فقط خودت میمونی برای خودت.