eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان در استحالهِ غم پیر میشود.
آندیا!
- وقتی اخوان ثالث می‌گفته : او رفت و صبر رفت و تحمل تمام شد ، از هم گسست سلسله‌ی اختیار ِ ما . .
- فروغ فرخزاد در وصف من اینجا میگه : ‹‍ گاهی اوقات دلم می‌خواهد در تاریکی گم بشوم از خودم می‌گریزم ، از خودم ك همیشه مایه‌ی آزار خودم بوده‌ام از خودم ك نمی‌دانم چه می‌کنم چه می‌خواهم و چقدر منه ، چقدر من :)!›
<‌ هر که آمد اندکی ما را پریشان کرد و رفت >
آندیا!
تو خواب؛؛؛
اینو یه *فور* میزنید؟
قهوه داره بهمون میگه هرچیزی ک تلخ باشه بیدارت میکنه.
اگ فهمیدی یکی دوست داره لطفا ترکش نکن
به غم مباش که ما را هنوز بر یادی .
و دیگر کسی نبود که او در آغوشش بگیرد، کسی نبود که همدمش باشد، آرامش کند، آری؛تنها شده بود .. تنهایِ تنها:)
و در نهایت فقط خودت میمونی برای خودت.
زمانی یه نفر واقعا واستون تموم میشه که به معنای واقعی هیچ خبری ازش نگیری یا پیام های گذشته و آخرین بازدیدش رو چک نکنی ، وقتی هنوز این کارارو میکنی فقط یه معنی میده ، اونم اینه که هنوز به فکرشی .