آندیا!
- وقتی اخوان ثالث میگفته : او رفت و صبر رفت و تحمل تمام شد ، از هم گسست سلسلهی اختیار ِ ما . .
- فروغ فرخزاد در وصف من اینجا میگه :
‹ گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم
از خودم میگریزم ، از خودم ك همیشه مایهی
آزار خودم بودهام از خودم ك نمیدانم چه میکنم
چه میخواهم و چقدر منه ، چقدر من :)!›
و دیگر کسی نبود که او در آغوشش بگیرد،
کسی نبود که همدمش باشد،
آرامش کند،
آری؛تنها شده بود .. تنهایِ تنها:)
زمانی یه نفر واقعا واستون تموم میشه که به معنای واقعی هیچ خبری ازش نگیری یا پیام های گذشته و آخرین بازدیدش رو چک نکنی ، وقتی هنوز این کارارو میکنی فقط یه معنی میده ، اونم اینه که هنوز به فکرشی .