eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی چشما یه جوری لمست میکنن که هیچ دستی هیچوقت نتونسته.:)
ما به کسی که حالمان را اندکی بفهمد ، جانمان را میدهیم .
حس اژدهایی رو دارم که دستش سوخت ، فوت کرد .
-ونوس هم هیچ ماهی نداره ، درست مثل من .
یاد اون قسمت فرندز افتادم که ریچارد از مونیکا خواست برگردن به هم و مونیکا قبول نکرد و گفت: "جدا شدن از تو سخت ترین کاری بود که تو زندگیم مجبور به انجامش بودم و فکر نمیکنم بتونم یه بار دیگه از پسش بربیام. " دقیقا میفهمم مونیکا چی میگفت . . .
خاطرات خیلی شگفت انگیزن! گاهی به یاد روزهایی که گریه میکردیم میخندیم و به یاد روزهایی که میخندیدیم گریه میکنیم...
در آغوشم بگیر ؛ که این شب طولانی است و استخوان‌هایم خسته‌ :) ..
ما درون را بنگریم و حال را ..
آندیا!
حق با فریدون فرخزاد است :
ﻧﻪ ﻣﺮﮒ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ برای این دو، ﺷﺮفش را بدهد!
منِ قبلیو کلاََ نمی‌شناسم. دلیلِ رفاقتایِ غلط و روابطِ از پایه و اساس اشتباهشو نمیفهمم‌. دلیلِ این همه آسیب که به خودش زده و این همه اعتماد بیجا رو درک نمی‌کنم.