هميشه يه نفر هست كه شنيدن صداش مثل گوش دادن به يه آهنگ میتونه آرومت كنه
شايد هيچوقت نفهمه چقدر دوستش داری،
شايد هيچوقت نفهمی چقدر دوستش داری
اما هيچكدوم از اين هيچوقتها مهم نيست...
مهم اينه كه يه نفر باشه تا بهش بگی از اينجايی كه الان هستم آخرتری وجود نداره؛
حرف بزن باهام
میخوام به زندگی برگردم!
آندیا!
من زورم رسید به جای خالیت . . . من زورم رسید به بوی عطری که میزدی . . . من زورم رسید که خودمو بِکَنَ
بغلم کن . . .
بغلم کن روحمو که خستست . . .
ما از یهجایی به بعد دیگه هرچی گریه کردیم سبک نشدیم. فقط انگار جا باز شد واسه غم بعدی..
آندیا!
میدونم دوسم نداریا ولی نمیخوام باورش کنم؛)
میدونم رو اعصابتما
ولی نمیخوام باورش کنم ؛)
آندیا!
میدونم رو اعصابتما ولی نمیخوام باورش کنم ؛)
میدونم ازم بدت میادا
ولی نمیخوام باورش کنم ؛)