ما از یهجایی به بعد دیگه هرچی گریه کردیم سبک نشدیم. فقط انگار جا باز شد واسه غم بعدی..
آندیا!
میدونم دوسم نداریا ولی نمیخوام باورش کنم؛)
میدونم رو اعصابتما
ولی نمیخوام باورش کنم ؛)
آندیا!
میدونم رو اعصابتما ولی نمیخوام باورش کنم ؛)
میدونم ازم بدت میادا
ولی نمیخوام باورش کنم ؛)
شاید من بهترین آدم زندگیت نباشم ولی امیدوارم یه روز اگه اسممو شنیدی لبخند بزنی و بگی : اون متفاوت بود.