این متنو پین کن یه جایی که مدام چشمت بخوره بیخود حسرت یه چیزایی رو نخوری:
"هر آدمی بهترین هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد، همان بهتر که نباشد :)
کاش انقد نپرسید چرا انقد ساکتی،باور کن من امتحان کردم
هیچکدومتون نفهمیدین حرفای منو:)
دقیقا همین آدمی که الان میگه پشتتم یه روزی یجایی
یه جوری پشتت رو خالی میکنه که با مخ بخوری زمین تا بفهمی که نباید آدم ها رو باور کنی .
منو پیش همه کسایی که بهشون گفته بودم اون همه جوره پشتمه و تا آخرش همراهمه، شرمنده کردی.
پیش همه کسایی که ازت بد میگفتن و من ازت دفاع میکردم شرمنده کردی.
اونا مهم نیستن
میدونی چی مهمه؟
منو جلوی دل خودم بدجوری شرمنده کردی..