قدر اونایی رو که بخاطرتون صبر میکنن رو بدونین. اونایی که برای دیدنتون، برای حرف زدن باهاتون و برای داشتنتون، تلاش میکنن و دست و پا میزنن. باور کنید خیلی کم پیش میاد کسی شمارو با همه نقصهاتون بپذیره و دوست داشته باشه، کم پیش میاد کسی نبودن شمارو به بودن یکی دیگه ترجیح بده، کم پیش میاد کسی اونقدر دوستون داشته باشه که هر لحظه زندگیش نگرانتون باشه و شمارو با هیچکس عوض نکنه .
تو زندگی ی مرحله ای هست که فقط میشینی و نگاه میکنی ، نه می خندی ، نه گریه میکنی ، نه عصبانی میشی ، خنثیِ خنثی ، به گذشتت فک میکنی ، به تموم چیزایی که برات مهم بودن و حالا بهشون حسی نداری ، به آیندت فک میکنی ، که چقدر مبهمه ، چقدر ترسناکه ، چقدر همه چی پوچ و بی معنیه.