eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من سرما زده را گرم در آغوش بگیر به هوای بغلت بود که سرما خوردم..
واشک تاوانی است که چشم ها باید بابت درست ندیدن بپردازند؛)
بی حس شدگان را چه غم از خنجر بعدی؟!
و تو دردناک‌ترین داروی من بودی؛
سکوت بعضی وقتا پر از حرف نیست،پر از درده.
آدمای غمگین،همیشه لبخند زیبایی دارند...!
قشنگ ترین تعریف دلتنگی که خوندم این بود که میگفت: «روحت یه جایی هست که جسمت اونجا نیست؛
برای همه می‌نویسیم که فقط یک نفر بخواند :)
و انسان ها آنقدر زندانی افکارشان هستند؛ که چیزی به جز غم از زندگی نمیدانند"
هدایت شده از 𝖢𝗁𝖺𝗅𝗅𝗇𝗀𝖾 ʾʾ
تمام ِزیبایي‌‌هاي‌ ِراه ِشیري‌ را ، درون ِتو دیده‌ام .✨ 𖥻 𝘏𝘦𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 : @andeya ᨩ 𖥻 𝘍𝘳𝘰𝘮 : @zhakavv .