نمیدونم درک میکنی چی میگم یا نه؟
ولی مودم اینجوریه که یهو به خودم میام میبینم باز دارم برای چیزی که قبلا چند بار کامل پذیرفتم و کنار اومدم باهاش، غصه میخورم .
بعضی وقتا بعضی کارها یا بعضی حرفا رو میشنوی و میبینی ؛
شاید اونا بد نباشن ولی انجام دادن اونا از کسی که انتطارشو نداشتی باعث شکستن دلت میشه :)